Watersound
"Yedek Parçası Olan Güvenilir Pompa"

TEKNİK SERVİS

Arızalı Ürünlerde İzlenmesi Gereken Yollar

  •  Arızalı ürünün durumu satıcı firma tarafından tespit edilip, kolay arızaların tarafınızdan giderilmesi daha uygundur.
  • Garantiye girmeyecek ürünleri, kendi bünyenizde bulunan teknik servis veya herhangi bir serviste yaptırabilirsiniz.
  • Yedek parçalar tarafımızdan ücreti karşılığında sağlanacaktır.
  • Satıcı firma, arızalı gelen ürünü yenisi ile değiştiremez. Kendş bünyesindeki servis veya yetkili bir teknik servis tarafından kontrol edilmesi gerekmektedir. Bölgede servis yoksa merkez servisimize gönderilmek kaydıyla sizlere arızalı ürünle ilgili tarafınıza bilgi verilecektir.
  • Merkez servisimize gelen arızalı ürünler teknik servisimiz tarafından değerlendirilerek garanti kapsamına giren ürünler bedelsiz, garanti kapsamı dışında olanlar ise ücreti tarafınızdan onaylandıktan sonra ücreti peşin olarak alınmak kaydıyla tamir edilir.
  • Fan kilitlemesi, flatör arızası, dondan dolayı çatlak, kullanımda oluşan kırık parçalar, zamanla fan ve yataktaki aşınmalar, fan ve difizör değişimi dalgıç pompalarda emme kısmında fanı tıkayan pislik olması durumunda, tarafınızdan çözülmesş tavsiye edilir. Aksi taktirde iki tarafada zaman kaybı, kargo maliyeti getirecektir.
  • Motor yanmaları durumunda bölgenizdeki en yakın bir bobinajcıda sarım yapılması daha uygun olacaktır.
  • Garanti kapsamına girmeyen ürünlerde  arıza tespiti, teknik servisimiz ve yetkili servisimiz tarafından yapılır. Tamir bedeli onayı alındıktan sonra hızlı bir şekilde yapılarak sevk edilir.